2011. május 22., vasárnap

Az 1. nap

Hűű, hihetetlen, hogy egészen komolyan belevágtam! Annyi kudarcon vagyok már túl, viszont az elmúlt nyár tapasztalatai alapján nagyon is tudom, hogy érjem el a célom. Az a nyár megmutatta, hogy nincs lehetetlen, és azóta is ezt vallom. Iszonyú lustaság vett rajtam erőt, folyton jöttek a kifogások és a félig elkezdett kúrák után egyre rosszabbul éreztem magam. 

Íme az első nap:

Elkészítettem életem első juharszirup-kúra italát. Azt hittem, borzalmas lesz, mint az eddig kipróbált összes többi kúralötty. Azonban ebben kellemeset csalódtam! A juharszirupnak isteni íze van, bár az ára elég borsos, egy próbát azért megér. Rengeteget olvastam utána az egészséges életmódnak és a fogyókúráknak, így arra jutottam, hogy a helyes étkezés mellett fontos a kardió- és a súlyzós edzés. Kb. 62 kg-ról indulok, pontosan nem tudom, mennyi vagyok, mert még nem sikerült beszereznem egy normális személymérleget, viszont a múltkor a mamáméknál méredzkedtem, innen a becsült szám.

Az álomsúly az 52 kg lenne, de ha belekalkuláljuk, hogy az izom többet nyom, mint a zsír, már az 54 kg-mal is megelégednék. Persze ha már 57 kg alá kerülök, már abszolút jó hír. :)

Reggel úgy keltem fel, hogy na, ma aztán igazán elkezdem! Féltem a konyhától, mert az a helység csupán a kísértések otthona, de egészen jól megy a türtőztetés. Bevettem a tablettáimat és megittam rá a kellő mennyiségű vizet. A víz eltelített, így nem voltam túlzottan éhes. Kissé gyengének éreztem magam, ám amikor belekortyoltam a juharszirup-italba, szinte azonnal felvillanyozódtam! Talán az antioxidáns-hatás... :)

Vasárnapi ebédet kihagyni főben járó bűn.. gondolhatnánk. Az egész hét során ekkor kerülnek asztalra a legfinomabb ételek, arról nem is beszélve, hogy ilyenkor van együtt a család. Tisztában vagyok vele, hogy mindig lesz finom vasárnapi ebéd, mindig lesz születésnap, torta és buli. Ezekkel az ölünkbe pottyant kifogásokkal nem takarózhatunk örökké. A legjobbnak tartottam, ha fenn maradok a szobámban és olvasok, hogy meg se forduljon a fejemben felemelni a kanalat a tányér mellől, amelyből ma nem is ehetnék. Elvakultnak tűnik, de a céltudatosság a legfontosabb. Ne is adjunk esélyt az elcsábulásra! Erre a próbára még nem készültünk fel.

A mai edzéstervemben 2x 4 km futás és az április-májusi Shape-ben megjelent Vanessa Hudgens erősítő gyakorlatai állnak. Edzés előtt L-Carnitine ital, utána a maradék juharszirupos kotyvalék, merthogy minimum 2 l-t kell meginni belőle egy nap.
Nagyon remélem, hogy sikerül mára mindent teljesítenem!
Holnap újra jelentkezem, szurkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése