2011. május 28., szombat

Citrom-járta hűsítő nedű :)


Tegnap iszonyatos meleg volt így gondoskodnom kellett a megfelelő vízpótlásról. Nem nagyon vagyok szénsavas ásványvíz-párti, de most, hogy meleg volt, mindegy volt, mi van itthon. Citromkarikákkal és frissen facsart citromlével turbóztam fel, nagyon klassz lett, egyből jobban csúszott a víz. Annál is inkább, mert a citromos víz lúgosít. :) Tudom, hogy nem új találmány, mégis kellemeset csalódtam ebben a látszólag extrákat nem nyújtó löttyben. 

A hét során megkóstoltam a juharszirupos palacsintát, mondhatom, isteni finom! A tésztájába tettem egy kis mazsolát, így még finomabb lett. A héten mindenfélével próbálkoztam, hátha valami enyhíti a kibírhatatlan fájdalmamat, aztán végül a B6 vitaminra bíztam magam, ami remek görcsoldó. Hála istennek, ma nem éreztem semmilyen fájdalmat, és az előírás szerinti dél után nem ettem és nem ittam. Du. 2 helyett fél 3-kor ittam meg az első adagot, utána elaludtam és a következő adag fél 6-ra esett, így a következő háromnegyed 7-kor csúszott le, most pedig jön a 8-órai adag, este 10-kor pedig az olajos gyümölcslötty.
Holnap reggel azonnali beszámoló a kúra hatásairól. Remélem, pozitív hatásokról számolok majd be. 
Holnap jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése