2011. május 28., szombat

Egy szörnyű hét után újra..

Sajnálom, hogy nem jelentkeztem közel egy hete, viszont rettenetes heten vagyok túl. A 2. és 3. napon iszonyatos hasfájással és görcsökkel küzdöttem, minden este szinte menekültem az ágyba. Furcsa módon mikor felkeltem, teljesen jól voltam. Közben a 2. napról írtam, a többiről nem, viszont ezt most pótolom. Nem adtam fel!

Tehát íme a 2. nap beszámolója:

"Tegnap (az 1. napon) lábsúlyokkal mentem futni, mert gondoltam tényleg meg akarom dolgoztatni a lábaimat. Nos, olyannyira stresszbe jöttek a lábizmaim, hogy kínkeservesen elkezdett fájni a bal lábam izommerevség közepette. :( Így a 2x 4 km helyett 1x 4 km-t teljesítettem, a felét megállás nélkül futva, a többit tempóváltással. Iszonyatosan fárasztó volt, nem is tudtam normális tempóban futni. Olyan volt, mintha akárhogy küzdenék, nem jutnék előrébb. Borzasztó volt, de mikor hazaértem, jó érzés fogott el. Még a futás előtt letudtam a Vanessa Hudgens-es kettlebelles erősítést.. brutális volt.. de jó érzés volt egy sorozatot legyűrni belőle.


Tegnap este elkészítettem mára a majdnem egész napi kajámat.

Reggelire főtt tojást és barna rizst ettem, a suliba salátát, friss cseresznyét és barna rizst vittem. Nem tudom, miért, de iszonyú rosszullét kapott el. Alig vártam, hogy hazaérjek. Itthon ettem egy melegszendvicset egy kis rizzsel és narancslével. Tudom, nem éppen diétás, de én hiszem, hogy ez csak a jó ügyet szolgálja, és mint tudjuk, a hit az egyik legfontosabb tényező. :)

Nasi gyanánt mézes abonettet ettem, ami jól is esett, de sajnos a rosszullét még mindig hagyott némi gyökeret... :( Lehet, hogy a babcsíra miatt lettem rosszul, amit a salátába tettem?


2 naponta edzek, hogy a pihenőnapokon az izmaim pihenhessenek. A tegnapiak után minden porcikámat érzem... reggel büszkén nézegettem magam: ismét (láthatóan és tapinthatóan) kinn van a medencecsontom, könnyebben jött rám a nadrág és laposabb a hasam.. hűű ez 1 nap alatt egész jó eredmény, nemde?


Elég szenvedélyesen akarom az eredményt ahhoz, hogy ilyen gyorsan mutatkozzanak az eredmények. A hasamra és a fenekemre minden nap rádolgozom, mert az a két terület az, ami a legjobban zavar. Iszonyatosan fáradt vagyok, még a rosszullétem mellett is lehet, hogy jobb, ha ledőlök egy picit.

Holnap újra jelentkezem. :)"

Hát sajna nem így lett (mármint, hogy másnap jelentkezem), de mostantól gőzerővel indul a 21 nap és semmi, de SEMMI nem állíthat meg az utamon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése